عرض بسيط للتسجيلة

المؤلفWeerakkody V.
المؤلفEl-Haddadeh R.
المؤلفSivarajah U.
المؤلفOmar A.
المؤلفMolnar A.
تاريخ الإتاحة2020-04-27T08:34:20Z
تاريخ النشر2019
اسم المنشورInternational Journal of Information Management
المصدرScopus
الرقم المعياري الدولي للكتاب2684012
معرّف المصادر الموحدhttp://dx.doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2018.11.001
معرّف المصادر الموحدhttp://hdl.handle.net/10576/14560
الملخصUnlike e-business few studies have examined how information is generated and exchanged between stakeholders in an e-government service chain to generate value for citizens. This case study applies the concept of service chains to empirically explore: a) how internal and external business activities in local government authorities (LGAs) contribute to electronic service delivery, and b) the impact that internal and external stakeholders have on these activities. The case study found that the diversity of stakeholders involved and lack of appropriate mechanisms for information exchange and collaboration are posing the biggest challenges for efficient local e-government service delivery. - 2018 Elsevier Ltd
اللغةen
الناشرElsevier Ltd
الموضوعE-government
Enterprise systems
Local government
Service chains
Value
العنوانA case analysis of E-government service delivery through a service chain dimension
النوعArticle
الصفحات233-238
رقم المجلد47


الملفات في هذه التسجيلة

الملفاتالحجمالصيغةالعرض

لا توجد ملفات لها صلة بهذه التسجيلة.

هذه التسجيلة تظهر في المجموعات التالية

عرض بسيط للتسجيلة